پیام تبریک روز داروساز
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان؛
دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان در پیامی به مناسبت روز داروساز، این روز را به تمامی همکاران سخت کوشا و ساعی در این حوزه تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
پنجم شهریور، روز بزرگداشت زکریای رازی و روز داروسازی، فرصت مناسبی برای یادآوری و تجلیل از نقش مهم و تعیین کننده جامعه داروسازان در چرخه نظام تأمین سلامت و بهداشت و درمان کشور است. بزرگداشت میلاد دانشمند بزرگ ایرانی یادآوری است، برای ما تا بدانیم که آدم های بزرگ هیچ گاه از یاد نمی روند و به انتها نمی رسند.
ضمن تبریک این روز بزرگ به همه محققان و اندیشمندان حوزه سلامت استواری همیشگی اندیشه و گامهایتان را از محضر پروردگار توانا خواستارم.
این روز بر تمامی داروسازان و دارویاران خجسته باد .